22. 06. 2015.

Pranje i održavanje kovrdžave kose


Ovo je moja kosa i njeno trenutno stanje i dužina. Bespotrebno je pisati koliko je bitno redovno ići na skraćivanje oštećenih vrhova, maksimalno izbjegavati nepotrebno tretiranje, te njegovati je sa svakim pranjem.

Bila sam na šišanju prije tri mjeseca što je za moju kosu relativno nedavno. Idem svako šest mjeseci. Više joj je potrebno preoblikovati je jer je stepenasto ošišana, nego što što ispuca. Kada preraste neku dužinu, jednostavno izgubi oblik.

Ne farbam kosu, nisada nisam, ne peglam je i ne feniram (više), ponekad stavim krupne viklere da bi dobila glamurozniji izgled i krupnije lokne. 



Što se tiče samog pranja, ne pripadam onim ljudima koji kosu peru svaki ili svaki drugi dan. Kovrdžava kosa je sama po sebi suha, tako da joj dodatno isušivanje nije potrebno. 
Godinama sam probavala različite šampone za kosu, Pantene ProV, Nivea, Subrina, na kraju sam došla do Balea šampona koji sam godinama koristila. Jednom mi je nestalo šampona i bila sam prinuđena koristiti obični šampon od koprive. Priznajem, malo sam bila lijena i nisam odmah otišla kupiti šampon. Kako sam nekoliko puta koristila šampon od koprive, primijetila sam da se kosa manje prlja i da je nekako čistija. U međuvremenu sam otišla na šišanje i spomenula to svojoj frizerki, na šta mi je odgovorila kako i ona koristi najjednostavniji šampon od koprive i da je najbolji za kosu. I tako sam odustala od "specijalnih" šampona za kovrdžavu kosu. Osim šampona, redovno koristim i Balea regenerator za kovrdžavu kosu. 
Nakon pranja kosu naravno počešljam, jedino i samo tada. Suhu je nikada ne češljam. Za kovrdžavu kosu je najbolji češalj za širokim zupcima.
Ako nekoga zanima zašto, pisat ćemo i o tome. 
Prije češljanja držim je kratko u turbanu od peškira. Zatim je zalijem pivom. O tome sam pisala u ovom postu

Nakon što sam pokupila višak tekućine sa vrhova kose, nanesem neke proizvode. To uvijek zavisi od raspoloženja i potreba kose. Imam ih još nekoliko, ali ih nisam koristila sada. Npr. ako mi je kosa malo više suha nego inače, stavim arganovo ulje. Skoro uvijek koristim kremu u sredini za zaštitu kose od topline, te nekada ovu zadnju za suhu kosu. Imam i dvije vrste pjena za kovrdžavu kosu, ali kada koristim pivo, nemam potrebu za pjenom. 





I tako to izgleda nakon što sam nanijela sve kremice i nagužvala kosu prstima da se lokne oblikuju. Zatim kosu sušim fenom sa difuzerom, isključivo. Kada imam priliku, osušim je na suncu. 
I to je to. Narednih dana imam frizuru bez korištenja fena, češlja, četke i sl. Samo pokvasim ruke i rastresem kosu pri korijenu da joj povratim volumen. To je sve. 


Ukoliko imate kovrdžavu kosu, preporučujem:

1. Šampon od koprive ili neki drugi koji ne oteža kosu.
2. Regenerator (nikada bez regeneratora ili maske).
3. Pivu ili pjenu. 
4. Češalj sa širokim zupcima. Četke izbjegavati.
5. Kreme, losioni ili ulja za hidrataciju kose. 
6. Fen sa difuzerom. 

Naročito ako ste kosu tretirali, ako imate problem sa oblikovanjem lokni, želite je oporaviti i/ili konačno prestati peglati. 

Nema komentara:

Objavi komentar