18. 06. 2015.

Slatki, unikatni poklon koji ne košta puno

Kako i sama više volim da dobijem nešto kreativno i originalno na poklon,  nego nešto skupo, tako i više volim pokloniti nešto što se ne može kupiti, što će biti unikatno. Tako osoba kojoj poklanjam osjeti da mi je bitna i da je poklon izrađen za nju, da su moje ruke učestvovale i da su se potrudile napraviti kolika god materijalna vrijednost bila. Kada nešto izrađujete sa puno ljubavi, taj predmet sadrži i dio vas, tako da nekome poklanjate dio sebe. Ima li ljepšeg poklona? A kako opet i sama volim dobijati slatkiše na poklon, te često budem u nedoumici kako obradovati ljude koji ne žive u BiH, dosjetila sam se ovoga. 

Volim reciklirati stvari, naročito metalne kutije i predmete, prefarbati ih i uraditi neki lijep dekupaž na njima. Mislim da svi već znate šta je dekupaž, ako ne, obavijestite me ako želite da o tome pišem. :) 
Imala sam ovu metalnu kutiju, ofarbala sam je u bijelu boju, te ukrasila prelijepim djevojkama-anđelima. Kako sam to nekada prije uradila, nisam se sjetila fotografisati. :( 


Druga stvar, napuniti kutiju slatkim zalogajčićima. Mnogi se balkanski slatkiši mogu kupiti širom svijeta, pa mi je nekako bio super poklon - rahat lokum. I to svježi rahat lokum koju kupujem u Badem butiku. Može se naći u najmanje 15 okusa. 
Uzela sam lijepu pink salvetu Teta Violeta (jer Kupuj387) i razdvojila 2 sloja od kojih je salveta sačinjena. Možete staviti i cijelu salvetu ali mi je nekako prebedelo i kruto.


Obložiti kutiju salvetom, poredati rahat lokum, ušuškati salvetu i poklopiti. 




Nakon toga, kutiju ukrasite po želji. Ja volim da uključim neke ukrasne trake jer su mi jako lijepe, dekorativne i osoba ih kasnije može opet iskoristiti.

A ovo je fotografija još jednog takvog poklona koji sam napravila od kutije NesCafe ali sam tada jako žurila i nisam baš stigla zabilježiti korake, kutiju prije i poslije.




Nema komentara:

Objavi komentar