11. 06. 2015.

Proizvodi koji su mi promijenili život

Nedavno sam vidjela post na ovu temu na novom blogu Fabulous Obsessions  i činio mi se jako zanimljivim. Zavirite na blog. :)

Evo mojih omiljenih proizvoda.

1. Nevenova krema iz DM-a. Moja koža je jako suha i ova krema bila je revolucionarno otkriće. Imam i kantarionovu kremu ali nevenova više odgovara mojoj koži. Koristim je za sve, da ublažim iritaciju poslije depilacije, za laktove, pete, usne, područje oko očiju.



2. Avon Solutions Complete Balance pjena za čišćenje. Iako imam suhu kožu, T zona mi je problematična tako da koristim ovu pjenu za pranje i matiranje lica prije nanošenja šminke. Ne koristim je svakodnevno, samo kada osjetim potrebu.



3. Avon Oil Control pressed powder Color Trend. T zona, ima li potrebe išta više pisati? Puder u kamenu bez boje za matiranje. Jedan od prvih na našem tržištu bio je Avonov. 



4. Avon Makeup setting spray. Također, mislim da je Avonov sprej za fiksiranje i dugotrajnost šminke bio prvi na tržištu u BiH. Kako ne volim i nikada sa sobom ne nosim maskaru, kreone, rumenila i sl. da popravljam šminku u toku dana, nešto ovakvo mi je bilo jako potrebno. Koristim ga kad god se šminkam i cijeli dan ne popravljam ništa osim karmina. 



5. Claire's eyelash curler. Nisam nikada bila neko ko uvija trepavice dok nisam na poklon dobila ovaj prelijepi uvijač. Mislila sam kako je toliko lijep, nema šanse da može uvijati trepavice. Sa prvim korištenjem, bila sam oduševljena. Toliko podigne trepavice, oko, da je jedan sloj maskare sasvim dovoljan. 



6. Oriflame palete sjena. Vidite da imam 3, te da su već poprilično dotrajale. Zašto mi je ovaj proizvod promijenio život i navike? Zato što prije ovih paleta, sjene nisam koristila nikako, niti sam  znala kako. Ali najveći razlog zašto nisam koristila sjene jeste što su me jako iritirale sjene koje padaju ispod oka i razmažu se po obrazima. Kada sam ove probala, bila sam oduševljena sa lakoćom nanošenja i njihovom duhotrajnošću. 



7. H&M četkica za sjene i obrve. Dugo sam je tražila i kada sam je konačno našla, bila sam oduševljena. Jako je praktična i precizna, pogotovo za nekoga ko nije sa sjenama "na ti". 



8. Camouflage palette sa Ebay-a. Jako povoljna i prekriva sve, od podočnjaka, bubuljica, modrica. Apsolutno sve. Mislim da ne postoji nijedan korektor na našem tržištu koji ima tako dobru moć prekrivanja. Koristim je i za konturisanje lica za posebne prilike.



9. Oriflame Facial Groomer & Oriflame Electric Nail Spa
Trimer za lice  koristim za obrve. Nije produkt bez kojeg ne mogu živjeti (iako ga nosim na putovanja), ali olakšava održavanje obrva. Tetka je bila toliko oduševljena da je tražila sebi da kupi i na kraju jedva našla Braunov trimer. 
Električnu turpiju imam godinama. Pokreću je dvije AA baterije i mogu dugo da traju. Koristim je samo za pedikuru ali mi uštedi toliko vremene s obzirom da nožni nokti znaju biti zadebljani i nepristupačni. 

10. Cinkova mast. Nešto jednostavno što ima svaka kuća. Stoji na mom noćnom stoliću i uvijek ga imam pri ruci. Otkako sam otkrila čudesna svojstva cinkove kreme, ne stresiram se više kada mi iskoči bubuljica. 



Ako vi imate neke proizvode koji biste rado preporučili, voljela bih da to učinite. 




1 komentar: