14. 06. 2015.

Hot glue gun/vrući pištolj sa ljepilom

Ne znam kako bih prevela ovo hot glue gun, niti kako se zove na našem jeziku. Iskreno, nije me ni zanimalo jer kada sam počela koristiti ovaj pištolj, nisam ni znala da je toliko popularan. Sasvim slučajno sam ga otkrila u šupi sa gomilom patrona. Bila sam presretna i "uzajmila" ga od oca. Ne znam da li ga je ikada koristio. Koristila sam ga za sve i svašta, više se i ne sjećam. Toliko sam ga koristila, da sam ga razvalila. Kako, ne znam. 
Ovaj pištolj je nešto što je jako korisno, ne samo za kreativce i craftere, nego za domaćinstvo, majstorisanje i sl.


Danas sam na svoju veliku radost dobila novi pištolj iz Penny-ja. Nekada su znali biti dosta skuplji, ovaj je u Penny Plus bio oko 3 km. Dosta je manji od prethodnog kojeg sam imala, tako da mislim da će biti praktičniji.
Plus, ima ovaj dodatak zbog kojeg može da stoji bez polaganja što starije verzije nisu imale.




Vrlo je jednostavan za korištenje pod uslovom da pazite da se ne opržite jer je i to moguće kada se pištolj pregrije. Nije strašno kao kada se opržite vrućim šećerom, ali budite oprezni. 

Ovako patrona izgleda. Nekada kada žurim nešto zalijepiti ili popraviti, patronu ugrijem upaljačem i koristim, ali to vam nikako ne preporučujem. Jednom sam se jako gadno opekla kada mi je užareni komad ovog materijala kapnuo na prst. Sa pištoljem, nikada ne bude toliko vrelo. 




Što se samog lijepljenja tiče, tu je besprijekoran. Ne bih rekla da je ovo ljepilo, više neka vrsta silikona ili plastike jer ipak ostavlja teksturu nakon što se ohladi. A ne moram ni znati sastav, bitno je da funkcionira i da me nikada ne iznevjeri.

Nema komentara:

Objavi komentar