15. 06. 2015.

Proizvodi koje neću opet kupiti

Kako su se po mojoj sobi počeli gomilati i smetati proizvodi koji nisu ni do pola potrošeni, vjerovatno nikada i neće biti, prije no završe u kanti podijelit ću sa vama koji su.
Inače racionalno kupujem, otprilike znam šta može da valja, šta ne i šta odgovara i treba mojoj koži i sl. Najčešće se prevarim u odabiru nijanse karmina jer uvijek imam neke posebne zahtjeve i potrebe.

Evo koji su proizvodi totalno iznevjerili moja očekivanja.


1. Depil farma rukavica -tako je nazivaju. Kupila sam je prošlo ljeto u DM-u i to sniženu na 15 km, ne znam koliko je prije bila. Navodno, ova rukavica treba laganim i kružnim pokretima po koži skinuti dlake sasvim bezbolno. U isto vrijeme raditi piling protiv urastanja i sl. Istina je da ne radi apsolutno ništa! Nit jednu dlaku ne može skinuti. Totalna prevara! Da skine bar tanje i slabije dlačice, rekla bih OK. Onda je do mene. Na meni ne funkcionira. Ali ovako je totalna glupost koja nije nimalo jeftina.



2. Essence Nail art Paper print. Kupuje se odvojeno, ovaj papir sa pintovima i bočica sa tečnošću koja prenosi dizajn sa papira na nokat. Apsolutno razočarenje! Probala sam deset puta, pa da više pričekam, pa sa više tečnosti, pa da jače pritisnem. Nula! Samo vam upropasti lak koji ste nanijeli kao bazu nadajući se da ćete preko imat neku od ovih zanimljivih šara. Puno je bolja improvizovana manikura sa novinom o kojoj sam davno pisala, i jeftinija od ove prevare. 




3. Avon Luxe eyeliner. Svako ko kupuje Avon, zna da je Luxe luksuzna, bolja i skuplja kolekcija šminke. Ovaj tuš ima odličnu bočicu, četkicu, savršeno se nanosi. Međutim, postojanost... Katastrofa. Čak i uz korištenje fiksatora makeup-a. Nakon nekoliko sati nošenja precizno iscrtane linije, tuš počinje da se kruni i da pada ispod očiju. Nije ni to najgore. Najgore je što te mrvice koje su pale ne možete samo skloniti. Uredno ostave crni trag ispod očiju i po obrazima. 




4. Alverde primer za sjene. Baza ili primer koji treba omogućiti dužu postojanost sjena i šminke na očima, te intenzivnije boje. Ono što je meni uradio na kapcima jeste da se pretvorio u grudvice i sa sobom povukao i korektor. Tako da je spalo sve sa očiju i prije nego sam završila šminkanje. 




5. Oriflame Silk beauty Ingrown hair eliminating. Gel koji pomaže sa uraslim dlakama. Nanosi se odmah nakon depilacije. Gel kao gel nije loš. Hladi i pecka poslije depilacije, pa imam dojam da malo dezinficira ali da pomaže ili spriječava urastanje dlaka, ne. 


6. Avon Solutions Winter day. Kao što samo ime kaže, krema za lice namijenjena njezi kože u zimskim danima. Sadrži SPF 15, lagana je na licu i fino miriše, ali: krema sadrži toliku količinu iluminatora, da ne kažem šljokica, da je naprosto možete koristiti kao iluminator za tijelo. Koristila sam i kreme sa iluminatorima i podloge, ali od ove kreme lice se sjaji kao disko kugla. 



7. DM Donto Dent konac za zube. Lošijeg i debljeg konca za zube, mislim da nisam probala. Meni je inače potreban tanji konac ali ako baš moram, snađem se i sa debljim. Ovaj konac kao da nije nimalo gladak, ni navošten. Jednostavno ima teksturu konca za šivanje. 



Ako ste vi imali ljepša iskustva sa nekim od ovih proizvoda, pišite u komentarima. :) 

Nema komentara:

Objavi komentar