22. 06. 2015.

Jednostavan, a vrlo koristan proizvod

Nikada mi hemija nije išla, tako da vam ne znam reći tačno i precizno šta je hidrogen. Mene je uvijek podsjećao na nešto otrovno, zbog hidrogena koji se koristi za farbanje kose.

"Šta je hidrogen peroksid (vodonik peroksid)? To (nestabilno) jedinjenje vodonika i kiseonika, skoro voda (H2O), samo – vidite -  ima jedan atom kisenika više (H2O2). E, taj kisenik nema svoju vezu i zato je jedinjenje nestabilno i on se veže na čega god stiže i „oksidira“ to čega se dotakne i vezuje za sebe. Na taj način uništava bakterije, viruse, gljivice i druge organske supstance. I što je najbolje, ne osavlja nikakve ostatke iza sebe jer se hidrogen raspada na – vodu i kiseonik!"

Meni dovoljno da znam! 

To je dakle 3% hidrogen koji se može kupiti u svakoj apoteci i to mislim vrlo povoljno. 


Na internetu sam mu pronašla mnogo primjena, međutim ja ga koristim na 3 načina:

1. Za bolno, upaljeno grlo i krajnike. 
Ispirati, grgljati, mućkati u ustima. Vrlo brzo otklanja bol i upalu, ako se reaguje na vrijeme, naravno. Nisam ljubitelj ispiranja grla raznim čajevima, nekada nemate vremena praviti čaj, pa hladiti, pa ispirati + čaj boji zube. 

2. Izbjeljivanje zuba.
Pomiješati 1:1 vodu i hidrogen, te dobro isprati usta i zube. Preporučljivo do 2 puta sedmično. Kako je gore već navedeno, hidrogen za sebe vezuje sve čega se dotakne. Tako da će skinuti tamne naslage i mrlje sa zuba, ali ih neće izbijeliti ukoliko su vam prirodno tamniji. 

3. Otklanjanje mrlja. 
Nadam se da neću u vašim glavama zvučati kao glas sa reklama. XD Na tvrdokorniju mrlju nanesite malo hidrogena, tj. pokvasite mrlju. Sačekajte nekoliko trenutaka i čudesno je nestala. Ako je fleka zastarjela, vjerovatno ćete duže čekati ili ponoviti postupak. Meni je djelovalo iz prve. I što je najbolje, ne izbjeljuje boju, samo mrlju. 


Moram priznati da se nisam sama dosjetila hidrogena, niti sam znala šta je to. U jednom periodu života često me grlo boljelo. Jednom mi je mama rekla da isperem grlo, već smo ga imali u kupatilu. 
Zatim mi je moja stomatologinja preporučila za izbjeljivanje zuba na način kako sam napisala. Te mi je rekla da ona često skida fleke hidrogenom. I eto, i ja sam probala i nisam se pokajala. 

Danas sam dok sam peglala svoje bijele majice primijetila sam žute tragove od dezodoransa. Zašto se to desilo, ne znam, prije nije nikada. Kako su već bile ispeglane, bilo mi ih je žao vraćati na pranje. Na mrlje sam stavila nekoliko kapi hidrogena. Nakon 2 minute su nestale. 

Naknadno sam pročitala da se može koristiti za još mnogo stvari, ali i sada mi je već jako koristan i mislim da ga koristim najmanje 4 puta sedmično.

Nadam se da ćete i vi probati. Zamijenit će vam puno proizvoda, od pastila za grlo do skupih, a često neefikasnih sredstava za mrlje.

Nema komentara:

Objavi komentar