25. 06. 2015.

Nosim, koristim, preporučujem - Juni

Odlučila sam da sa vama podijelim ovomjesečne favorite. To su dakle stvari koje sam najviše koristila, koje sam tek otkrila, koje imam odavno, ali su mi ovaj mjesec posebno poslužile ili najviše trebale i sl.

1. Oriflame Swedish Spa Body Scrub
Nikada nisam bila neki ljubitelj pilinga, iskreno bila sam lijena za to. Kako imam veliki problem sa urastanjem dlačica na nogama, probala sam razne pilinge, čak i neke iz kuhinje, ali ništa mi nije pretjerano pomagalo.
Kada sam slučajno spomenula svoj problem Oriflame direktorici, istog dana mi je poklonila ovaj piling i klela se u njega. Probala sam ga bez velikih očekivanja i zaista sam oduševljena. Čestice su grube a nježniji dio pilinga sadrži nešto jako masno i hranjivo. Inače, piling poslije korištenja ostavi kožu crvenom i upaljenom, ovaj proizvod je jako omekša i nahrani. Ko ima normalnu kožu (moja je jako suha) nema potrebu poslije korištenja nanositi losion.






2. Avon Nutra Effects Balance 
Avonova krema za lice sa SPF 15. Ja sam izabrala Balance jer kako sam već u ranijim postovima spomenula, imam suhu kožu sa vrlo aktivnom T-zonom. Ovo je krema za kombinovanu kožu. Meni je fantastična, naročito za ljeto. Nema u sebi nikakve iluminatorne čestice, što moram vrlo oprezno koristiti. Lagana je, super je i sa puderom i podlogama, te ima taj blagi zaštitni faktor što mi je bitno, pogotovo za ljeto. Nemam osjećaj da masti ili oteža kožu, a sasvim je lijepo nahrani nakon čišćenja. 




 3. Oriflame Queen of the night parfemska voda
Ovaj parfem sam dobila za rođendan. Rijetko mi se dopadne parfem koji dobijem na poklon, ali ovaj me zaista oduševio. Prekrasnu bočicu držim na stoliću i divim joj se svaki put kada prođem pored nje. Inače, dizajnirana je kao večernja haljina. Mislim da bi to oduševilo svaku ženu, pogotovo nekoga ko voli šiti i kreirati haljine. :) 








4. Naušnice 
Nisu brendirane, ne znam gdje su kupljene jer su i ove naušnice također bile rođendanski poklon. Vrlo su neobične a u isto vrijeme jednostavne. Jedna od mojih dražih boja, tako da sam ih nosila vrlo često i uz mnoge kombinacije. 


5. Pavloderm wet wipes
Ne znam da li je glupo pisati o vlažim maramicama. Vidjela sam ih na polici, niti jednim prethodnim nisam bila baš zadovoljna, pa sam ih odlučila probati. Ne znam kako vi koristite vlaže maramice, ja ih koristim tako da svu šminku skinem njima, pogotovo maskaru i tuš, zatim se umijem nekim sredstvom za čišćenje lica. Inače preferiram domaće proizvode #387, ali Violetine su mi baš žestoke, prepune alkohola, ujedaju za oči. Na većini maramica piše da su bezalkoholne, a kada pročitate sastav shvatite da ipak nisu. Ove ne sadrže alkohol, jako su blage, nježne. Jedina im je mana što nisu dovoljno vlažne. 



2 komentara:

  1. Ja volim pilinge, morati cu probati ovaj! Super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam i ti pišeš da ti je koža suha. Super je pilinga zaista. :)

      Izbriši