26. 06. 2015.

Pet jednostavnih i brzih ljetnih frizura (idealne za kovrdžavu kosu)

Ljeti često volim napraviti nešto sa kosom, malo je skloniti sa lica, vrata, a nekada iste frizure pravim kada mi kosa nije baš najčistija. Naravno, to su sve jednostavne frizure koje se mogu napraviti za 5 minuta uz nekoliko pomoćnih alata. Sa svojom kovrdžavom kosom koja je jako zahvalna, nisam navikla provoditi sate ispred ogledala, nekada mi bude lijeno kosu osušiti. Tako da su sve frizutre koje ću vam pokazati i preporučiti jako brze i zahvalne.

1. Za ovu frizuru trebat će vam mali pomoćnik - banana šnala. Povoljna je, jednostavna i lako se koristi.




Prije svega kosi dajte malo volumena. Kovrdžavoj kosi možete vratiti volumen tako što pokvasite ruke vodom i protresete prstima pri korijenu kose. Ravnu kosu možete počešljati naopačke ili koristiti šampon za suho pranje. Sve što treba jeste da prstima pročešljate kosu, zagladiti kosu sa strane, ostatak kose uhvatiti u šaku kao da ćete zavezati rep i stavite banana šnalu. Možete i sa šnalom dodatno zagladiti kosu, jer ima češljiće. Mada, kovrdžave djevojke ovo trebaju da izbjegavaju. Mi znamo zašto. :) 



 2. Trebat će vam velika trakica za kosu. Ne znam joj tačan naziv, sigurno je prepoznajete. To je velika traka koja ide oko glave. (headband) Može biti i neka ukrasna, u boji, ali ja preferiram crnu.



Ako vam ne uspije iz prve, nemojte odustati. Napravite otprilike kakav razdjeljak želite i rasporedite kosu. Stavite trakicu oko glave, ne preblizu čela, ali dovoljno blizu da stoji nekoliko sekundi dok ne ušuškate kosu iza trake. Ako bude klizila, samo je lagano vratite na mjesto. Ne mora biti savršena, u tome i jeste bit ove frizure. Uzimajte pramen po pramen i stavljate iza trakice. Jedan sa jedne strane, pa drugi sa druge i tako naizmjenično da vam traka ne bi skliznula. Pokupite koliko želite kose, ostatak možete pustiti. Ako niste sigurni da će trakica ostati na mjestu, pričvrstite je ukosnicama.























3. Ako želite ovu frizuru, samo nastavite korake iz br. 2. Ukrasni cvjetovi nisu obavezni, ali ja ih često nosim kada ovako pokupim kosu.


 Kada ste pokupili kosu prema želji, zadnji dio kose ukoliko vam nije mnogo duga, možete u jednom koraku ubaciti u džep između trake i korijena kose. Sve nepravilnosti popravite ukosnicama. Ja npr. na ovim fotografijama nisam koristila ukosnice.



I na kraju, ukoliko želite, stavite neki ukrasni komad: cvijet, šnalicu, mašnicu. 


4. Za ovu frizuru treba vam ova spužvica za punđu ili ako imate dovoljno kose, možete zaobići spužvu. Ja sam svoju kupila na EBay-u za 1 dolar. 


Kosu zavežete u rep, kako god želite. Možete i niski rep, a može biti i visoki kao kod mene. Provučete rep kroz spužvicu, rasporedite kosu preko spuže tako da je sakrijete (zato se koristi spužva u boji vaše kose). Dalje se možete poslužiti ukosnicama ili još jednom, ali tankom gumicom za kosu. 
Ja koristim ove male silikonske. Mislim da su namijenjene za sitne pletenice. 


Sve nepravilnosti možete popraviti ukosnicama. Prije sam često nosila ovu punđu, ali je sada izbjegavam jer me zna glava jako zaboljeti kada mi je kosa ovako "zarobljena". A i moja je kosa jako čupava, stepenasta, pa to malo otežava. 


5. Najjednostavnija frizura koja ipak da notu elegancije i urednosti. Treba vam samo nekoliko dobrih i jakih ukosnica. 




Rasporedite kosu naprijed prema želji, šiške, razdjeljak, šta već imate. Ako nemate bujnu kosu, možete malo natapirati prednji dio. Zagladite prstima dio koji želite pokupiti, pričvrstite ukosnicama u boji vaše kose. Ukosnice stavite kao X da bolje i duže drže kosu. Preko možete staviti ukrasni cvijet ili neku elegantnu ukosnicu.





















 

Nadam se da vam je ovaj tekst bio koristan i da ćete probati neku od ovih brzih frizura.

Nema komentara:

Objavi komentar