12. 06. 2015.

Osvježavajuće dijetalno piće - aromatizirana voda


Ne znam za vas, ali ja uvijek pijem puno vode, tečnosti, ljeti pogotovo. Nekada ne mogu piti samo vodu jer želim nešto sa ukusom, pa sam osmislila sebi ovaj napitak kako bih izbjegla konzumiranje sokova i zaslađenih voda sa okusima.
Da se razumijemo, nisam protiv šećera, samo ga više volim u čokoladi nego u čaši. :)

Iako se još uvijek nisam javno pohvalila, napravila sam svoj mali vrt sa začinskim biljkama u saksiji. S obzirom da sam neko ko zna uzgojiti samo kaktus, ovo je bio mali izazov za mene. Trenutno u saksiji imam:
- ljubičasti bosiljak
- korijander
- mentu (nanu sa pepermint mirisom i okusom)
- limunski timijan i
- ruzmarin.


Za ovaj napitak, odlučila sam probati timijan jer sam ga tek jučer zasadila, u kombinaciji sa mentom. Timijan je inače biljka jakog i intenzivnog mirisa, a kako je ovo limunski timijan, ima jak miris limuna.


 Ubrala sam nekoliko listova mente i timijan, te zalila čašom vruće vode kako bi prije otpustili svoje arome. Možete i ostaviti preko noći da stoji u hladnoj vodi. Također, ko nema svježe biljke, može koristiti čaj iz vrećice. 


Nakon toga, narezala sam otprilike pola limuna sa korom (ljepše je a i kora daje posebnu aromu) i iscijedila pola limuna u vodu. Ne zaboravite oprati limun prije rezanja. Nasula sam ostatak vode. 



Na kraju sipajte ovaj ukusni, ljetni napitak u čašu, dodajte leda i fensi deokracije i uživajte u osvježavajućem niskokaloričnom piću. 



Nisam dodavala šećer, ko želi, može to uraditi. Moja vam je samo preporuka, ukoliko pravite ovaj napitak/aromatiziranu vodu ili nešto slično što će duže stajati u bokalu, koristite saklenu posudu. 
Možete koristiti neke svečanije čaše, umočiti rubove u smeđi ili bijeli šećer i oduševiti okućane ili umorne goste koji su došli žedni. 


Nema komentara:

Objavi komentar