25. 04. 2015.

Tretman kose pivom

Uvijek sam imala lijepe i zdrave kovrdže sa kojima sam bila prezadovoljna i koje nisu zahtijevale neku posebnu njegu. Kada kosa ispuca, ošišam vrhove, koristim difuzer i to je bilo to.
Međutim, u zadnje dvije godine kovrdže su mi postale nedefinisane. Bile su lijepe samo dan kada operem kosu. Čim prespavam, lokne se pokvare i koristila sam enormne količine pjene da bih imala neki oblik. Koji je razlog, ne znam. Čak je ni u zadnje 2-3 godine nikako nisam peglala. Nikada je nisam farbala. Redovno sam je šišala, ali jednostavno to nije bila moja kosa. U martu sam otišla na šišanje i odsjekla sve što je bilo oštećeno ili rijetko. Godinama idem svojoj frizerki i nikada me nije iznevjerila, tako ni ovaj put. Napravila mi je lijep oblik ali čim sam je oprala, lokne su se izgubile. Koristila sam šampone i regeneratore za kovrdžavu kosu, kreme, pjene i difuzer. Ovo je moja kosa nekoliko dana poslije šišanja.



Kako sam ostala bez ideja i na preporuku svoje frizerke, odlučila sam probati pivu. Prije sam o tome čitala na Facebook stranici Kovrdžava kosa ali sam uvijek bila skeptična: Kako ću ja to, da li će da smrdi i sl. Po uputama koje sam pročitala na gore pomenutoj stranici, kupila sam pivo, otvorila da izlapi i pokrila plastičnom folijom. Čekala sam 5 dana da pivo izlapi prije nego sam probala. 

Ja koristim Sarajevsko pivo.


Nakon pranja posušila sam kosu u peškiru i zalila kosu i tjeme pivom. (Objašnjenje je da je zdravo i za tjeme, te da spriječava pojavu peruti.)  U tom trenutku kosa mi nije smrdila da pivu, samo se osjetio miris kvasca. Kosu sam prosušila fenom sa difuzerom, te sam stavila malo kreme za kovrdžavu kosu. Nakon sušenja, nije se više osjetio nikakav miris koji bi podsjećao na pivu. Ovo su moje kovrdže prvi put nakon korištenja pive. 




Ja sam prezadovoljna i od sada uvijek imam otvorenu pivu u frižideru. Razlozi zbog kojih preporučujem svim djevojkama kovrdžave kose:

  • Piva je posve prirodna i hranjiva. Ne šteti kosi.
  • Ne masti kosu i duže može biti čista (za razliku od ulja i krema). 
  • Lokne ostaju formirane i nakon spavanja, vezanja kose, nošenja šnale i sl. 
  • Jefino je a ima najbolji učinak.
  • Jednostavno. 



Nema komentara:

Objavi komentar