29. 04. 2015.

Bijele pruge na noktima


Moram priznati da ni ja sama kada sam se suočila sa ovom situacijom, nisam znala kako da je riješim, niti šta se dešava. 

Prvo ja uopće nisam primijetila linije jer uvijek nosim lak, kada ga skinem ne obraćam previše pažnje i ponovo lakiram. Prvo što se desilo, nokti su mi se počeli jako listati i na kraju pucati. Tek tada sam obratila pažnju na ove bijele linijice koje su bile mnogo intenzivnije nego na fotografiji. 
Na internetu sam pronašla da se zapravo radi o nedostatku cinka. Ostali simptomi su u potpunosti odgovarali mojim: bijele linije, suha koža...


Kako se najviše cinka nalazi u mesu, džigerici a nisam baš veliki ljubitelj mesa, počela sam češće konzumirati jaja, u hrani koristiti tahin (jer navodno susam sadrži dosta cinka) i kupila sam u DM-u neki multivitamin koji sadrži cink.
Situacija se automatski počela popravljati. Između lakiranja primjećujem da su linije sve manje i tanje. Nokti su očvrsnuli, koža mi se više ne peruta. Inače, ništa strašno. Samo je bitno prepoznati problem i raditi na njegovom rješavanju.

I ne zaboravite, ljepota uvijek dolazi iznutra. :)

Nema komentara:

Objavi komentar