21. 02. 2013.

Ogrlica-kragna





Kao što vidite na slici ispod, dobila sam gotovu bazu za ovu ogrlicu. Nisam razmišljala da bih mogla nešto ovakvo praviti, ali s obzirom da sam već bazu dobila na poklon, odlučila sam malo eksperimentisati sa perlama. Ovu sam bazu dobila iz Amerike, mislim da se kod nas ni u snu ne može naći da se kupi, ali se može sašiti na šivaćoj mašini. Mislim da ću upravo to i probati za narednu ogrlicu. 




Perlice i bisere raznih veličina sam imala od nekog starog nakita. Na ovoj ogrlici sam radila nekoliko dana, ne intenzivno naravno ali je utrošeno puno truda. Izgleda puno lakše nego što je zapravo. 



Nakon što sam prišila perlice po svojoj želji, našila sam ovaj bio koji je bio odvojen. Služi da prikrije ružne tragove konca, te ogrlici daje jednu lijepu čvrstinu.



Nema komentara:

Objavi komentar