16. 02. 2013.

Peplum top i suknja visokog struka

Peplum je još od prošle godine aktuelan, mislim da još uvijek nije izgubio na značaju. Čak i da nije moderan, divan je kroj jer lijepo ističe struk i sakriva nedostatke koji se kod većine žena nalazi u području stomaka. Stoji svim ženskim figurama i veličinama i jako je elegantan. Drago mi je da se u modu vraćaju lijepi, ženstveni i pristojni krojevi koji konačno laskaju ženskoj figuri i koji su namijenjeni ženama sa oblinama a ne dječačkim, premršavim tijelima. Svoj prvi, i za sada jedini peplum komad, sašila sam sebi po šnitu iz Burde 08/2012. Odabrala sam bež pamučni materijal sa elastinom. Za peplum bluzu i suknju klasičnog kroja trebala su mi 2,5 metra materijala, 1 metar postave te dva skrivena rajfešlusa.
Ova dva komada mogu se naravno nositi odvojeno i u kombinaciji sa drugim odjevnim predmetima, te se iskoristiti višestruko. Na ovom projektu sam radila neprestano 2,5 dana, ali se trud zaista isplatio. 


Nema komentara:

Objavi komentar