10. 07. 2015.

Pasta sa pestom

Vjerovatno ste čuli za pesto. To je sos od bosiljka. Iako volim bosiljak, mislila sam bi sos od bosiljka bio prejakog mirisa i okusa. Kako imam puno bosilja u žardinjeri, odlučila sam po prvi put probati pesto. Koristila sam recept omiljene kuharice Laure Vitale. 
- dvije čaše svježih listova bosiljka
- dvije kašike pinjola poprženih (ja sam koristila sjemenke suncokreta)
- dva mala čehna bijelog luka
- sol i biber po ukusu
- jedna kašika limunove korice
- jedna kašika limunovog soka
- pola čaše djevičanskog maslinovog ulja
- četvrtina čaše parmezana


Sve što trebate jeste staviti sastojke u blender i izblendati. Ako vas zanimaju detalji, pogledajte video Laure Vitale
Pastu sam skuhala al dente samo sa solju i pomiješala sa pestom. Ostavila sam vruću pastu da apsorbuje sos i za to vrijeme sam na tavi bez ulja popržila komadiće paradajza. Volim miris i ukus paradajza koji je termički obrađen i idealan mi je uz bosiljak. Možete koristiti i cherry paradajz bez prženja jer je jako aromatičan i ukusan. 
Sos je predivan i nije nimalo prearomatičan. Osjeti se okus poprženih sjemenki. 


Ako volite italijansku kuhinju, probajte. Vrlo je jednostavan i brz recept a pesto možete čuvati i u frižideru. Tako kada ste jako zauzeti, možete ručak napraviti za 10 minuta. Buon appetito!


Nema komentara:

Objavi komentar