31. 07. 2015.

Nosim, koristim, preporučujem - Juli

U nekom od prethodnih postova sam vam već rekla da najviše volim ljeto, tako da mi nije potrebno mnogo stvari da bi bila sretna. Nije mi bilo potrebno ni mnogo šminke, ni uljepšavanja, više neki praktični proizvodi. 

1. Balea Bodylotion Coconut&Sheanut

Kupih ovaj losion jer mi je trebalo nešto hidratantno za tijelo u većoj količini. Imam poprilično suhu kožu, a kako se ljeti tušira po nekoliko puta dnevno, treba mi nešto hidratantno i nemasno. Volim ja i masne produkte za kožu ali kada imam vremena čekati da se upiju. Znate kako je ljeti, istuširaj se, namaži, produži i uživaj. Ovaj losion je poslužio toj svrsi. Brzo se upija, predivno miriše. Na ambalaži piše da je namijenjen suhoj koži. 


 2. Giordani EyeBrow Gel

Gel za obrve iz Oriflame-a. Na ovim vrućinama nisam se puno šminkala, must have mi je bila jedino maskara i gel za obrve. Ovaj proizvod je zamijenio nekoliko drugih koje sam koristila u isto vrijeme. Vrlo je praktičan, brzo se nanosi, suši, skoro da ne možete pogriješiti sa naglašavanjem obrva. Toliko mi se dopada, mislim da neće biti samo ovomjesečni, nego sveukupni favorit.


3. Pure nature Tea tree & Rosemary blemish solver

Također iz Oriflame-a, organski rastvor čajevca i ruzmarina namijenjen bubuljicama. Srećom, nemam problema sa bubuljicama. Čajevac i ruzmarin se koristi za smirivanje upalnih procesa i otoka na koži, tako da sam ga ja koristila za ujede i ubode insekata, te za tretiranje rana uzrokovane uraslim dlakama. Moram kazati da meni pomaže, promjene su vidljive skoro odmah. Moja koža je jako osjetljiva, dovoljno je da me bocke neki bezazleni insekat, odmah će mi se pojaviti crveni i bolni otok na koži. Ovaj proizvod je za to fantastičan, malen, lagan i stane čak i u male torbe. 


4. Narukvica od Mjesečevog kamena i Gorskog kristala

Ova narukvica bila je poklon od osobe koju mnogo volim. Ne znam koliko ste upoznati sa kristalima, navodno imaju moći sa kojima nam olakšavaju i uljepšavaju život. Mjesečev kamen povećava žensku energiju, intuiciju a Gorski kristal jača energetsko polje, pojačava hrabrost i mudrost. Ja sam odabrala vjerovati jer vjerujem u prirodu, njeno bogatstvo i darežljivost. U svakom slučaju, bez obzira da li zaista ti kristali djeluju, jako mi se sviđa i ide mi uz sve odijevne kombinacije. Otkako sam je dobila, nosim je stalno. 


5. Primer: Artdeco & Oriflame

Već sam spominjala da je moja koža suha sa aktivnom T zonom. Ovaj mjesec sam pila mnogooo vode, tako da ni u jednom trenutku nisam osjetila da mi koža zateže, da je suha i sl. Nekako nisam imala potrebe ni za kakvom kremom za lice, čak ni za onom za kombinovanu kožu. Od svake mi se lice pretjerano sjajilo. Tako da sam najčešće posezala za primerom ukoliko sam se šminkala. Ovog mjeseca mi je definitivno najviše poslužio. 



Nadam se da ste uživale čitajući ovomjesečne favorite i da ćete isprobati neke od njih. Želim vam prekrasan avgust/kolovoz, ugodan odmor i odlična sniženja krajem ljeta. Do idućih mjesečnih omiljenih proizvoda/asesoara budite mi sretne, lijepe i njegovane. 

1 komentar: