27. 07. 2015.

Flormar olovke za usne

Već dugo koristim ove olovke za usne, mislim čak svakodnevno. Kako Flormar nije još uvijek poznat brend, mislila sam da niko za njih i ne zna. Međutim, čula sam dosta pohvala pa sam odlučila sa vama podijeliti svoje iskustvo. Kao što možete vidjeti na fotografiji, neke su olovke jako male, što znači da sam ih jako puno koristila. Prvi razlog zašto sam ih kupila bio je to što imaju sve moguće nijanse i varijante. Kada ja zamislim da želim neku boju, takvu moram i naći. :) Dovoljno su kremaste da ne isušuju usne, a dovoljno suhe da budu postojane. Lako se šilje, ne troše se brzo, pigmentirane su i povoljne. Za sada ih imam u 4 nijanse.

Flormar olovka za usne 226

 Nijansa 226 je nježna narandžasta/boja breskve. Jako je lijepa, skoro pa neutralna. Topla je nijansa pa katkad zubi izgledaju malo žuto, ali zanemarivo. Možda samo ja imam problem s tim jer odbijam izbjeljivati zube raznim hemikalijaka i tretmanima. Fotografija ispod - kakve karmine kombinujem sa ovom olovkom, a fotografija pored nje, kako izgleda na usnama bez karmina.


















Flormar olovka za usne 229





 Nijansa 229 nježno/prljavo roza. Mogu reći da je neutralna, bar za mene jer su moje usne prirodno tamnije, tako kada stavim klasičnu nude nijansu, izgledam kao da bolujem od neke teške bolesti.
Koristila sam je u ovom postu. Koristim je kada želim usne neke neutralne boje ili kada ciljano želim da imam nježno roze usne. Ovo su za mene boje za svaki dan, mada nekada kada sam raspoložena,  crveni karmin nosim za svaki dan. :D

















Flormar olovka za usne 215














215 je nijansa "trula višnja". Trebala mi je uz karmin i nakon što sam pretresla sve radnje i kataloge, našla sam je u Flormaru. Malo je više suha od ostalih nijansi, ali je sa karminom pravi pogodak. Ima u sebi taj smeđi podton (ne volim one koje naginju ka ljubičastoj i rozoj), ali se može koristiti i sa rozim i ljubičastim nijansama tamnih karmina.




















Flormar olovka za usne 222








                                                           Ovu sam olovku također kupila uz karmin. Savršena topla nijansa između smeđe i bordo boje. Kremasta je, da se jako lijepo iznijansirati zato na fotografiji na mojim usnama izgleda svjetlije nego što je zapravo. Mislim da se može nositi i sa nekim nježnijim smeđim nijansama, mada sam je ja koristila samo u ovim bordo varijantama. Ovo mi je prava jesenja nijansa. 







Argumenti za:
  • kremaste
  • postojane
  • lako se šilji a ne puca vrh
  • veliki izbor nijansi
  • pigmentirane
  • jako dugo traju, ne troše se brzo
  • jeftine
Argumenti protiv:
  • nemam zaista niti jednu primjedbu
Konačna ocjena: 5/5 *****

Da li bih opet kupila? Definitivno da. Mogla bih nabaviti neke nove nijanse, upravo se dosjetih. :D 



Nema komentara:

Objavi komentar