07. 05. 2015.

Nokti boje oniksa


Potrebna vještina: 1/5
Naziv: (Avon) Stardust nails 
Inspirisana: Oniks kamenom

Ovaj lak sam kupila prije više od pola godine. Malo sam se razočarala kada sam ga ispakovala iz kutijice, izgledao mi je kao najobičniji crni lak pomiješan sa srebrnim šljokicama. Nedavno sam na internetu vidjela kako lak izgleda na noktima, te sam ga odlučila isprobati. Jako volim crnu boju, čak i na noktima ali me obični crni lak previše podsjeća na rokere, te svakako ne pristaje mojoj trenutnoj dužini noktiju. Ovakva manikura mi je bila neko najjednostavnije rješenje.

Prvo sam nokte nalakirala običnim mliječnim lakom. 


Zatim sam iskoristila trakice za francusku manikuru koje obično dođu uz klasične trakice koje prate prirodni oblik nokta. Ove trouglaste rijetko koristim, tako da je ovo bila super prilika da ih potrošim. :D


Nanijela sam jedan sloj laka, te odstranila trakice. Lak je još ljepši uživo, ali ga je nemoguće  uslikati tako da se vidi sav taj lijepi odsjaj. 


Nakon što se dobro osušio, nanijela sam još jedan sloj jer volim intenzivnu boju, mada je moglo proći i sa jednim. Nakon toga sam stavila ove srebrne i crne cirkone. 


Na kraju sam sve prelakirala bezbojnim lakom. 
Tekstura ovog Stardust laka jako je neobična. Nije klasični glitter lak. Ima intenzivnu i jaku strukturu, boju, sjaj. Baš kao što mu kaže i sam naziv. Kada sam prelakirala bezbojnim, malo je potamnio i promijenio teksturu. Nije više bio hrapav. Meni više tako odgovara jer me iritita ako mi nokti zapinju za neke fine materijale poput najlonki ili svilenih materijala. 


Lak je prelijep i definitivno bih ga opet kupila. Čak i u drugim bojama. Jako je postojan, dugo stoji na noktima, brzo se suši i izgleda luksuzno bez puno truda. 

Nema komentara:

Objavi komentar