05. 05. 2015.

Najveći izazov - Leopard košulja



Nekada mi je biranje/kupovanje odjeće za neku posebnu ili određenu priliku bilo jako stresno. Uvijek sam znala šta želim otprilike, ali nikada nisam mogla naći za kupiti baš to. 
Veliko je olakšanje imati lijepe, klasične komade koje možete nositi na bezbroj načina. I naravno, imati opciju da si možete izraditi komad odjeće koji želite/trebate. 
Za jako posebnu priliku, kumstvo mojoj Dijani i vjenčanje u rano proljeće, odabrala sam suknju koju sam sašila prošle godine. Nisam je nikada obuka, izgleda kao da je čekala pravu priliku. Suknja je klasičnog kroja, visokog struka sa interesantnim dodatkom na šlicu. 






Iako inače ne preferiram animal printove, nakon što su ga prestali nositi starlete, estradnjaci i slični, počeo mi se sviđati. Ovaj muslin sa uzorkom leoparda imala sam u svojim zalihama i odlučila sam se za jednostavnu košulju sa bubi kragnom. Nekako mi je bila savršen par sa bordo suknjom. Ova košulja mi je bila najveći izazov u šivanju i do samog kraja nisam znala da li će uspijeti. 


Kroj nije problematičan koliko je materijal. Svako ko zna šta je muslin, razumjet će. Ipak, uz nekoliko trikova sam uspjela. :D

Proba sa iglicama






Nema komentara:

Objavi komentar