25. 09. 2012.

Šljokičasti lak

Potrebna vještina: za ovaj izgled noktiju nije vam potrebna apsolutno nikakva vještina

Naziv: Glitter/Sparkly nails

Inspirisana: Ne znam za vas, ali me ovi nokti podsjećaju na zvjezdano nebo i planete iako sam prvobitnu inspiraciju pronašla na stranici Fashiolista.

Prvo svoje nokte nalakirajte tamnijim lakom kako bi šljokice bile vidljivije i upečatljivije. Moj izbor bio je crni lak jer mi se sviđa kako izgleda na kratkim noktima, a ako imate duže nokte, možete koristiti i teget plavi.




Kada se svi slojevi tamnog laka osuše, nanesite neki šljokičasti lak. Efekat će biti još bolji ako su šljokice višebojne iako se na slici to ne primijeti. A ako imate nekoliko različitih lakova sa jednobojnim šljokicama, možete nanijete jako tanke slojeve različitih lakova.



Nakon toga slijedi lak sa krupnim šljokicama. Prije nanošenja sačekajte naravno da se prethodni sloj osuši. Evo kako nokti izgledaju bez blica i sa.



E sada ono najbitnije, gdje pronaći ovakve lakove. Kako je naša država osiromašena za mnoge stvari, tako je i izbor lakova jako siromašan, bar za moj ukus. Flormar lak sam pronašla na pijaci Ciglane, i nisam ga više viđala. Dopao mi se jer je sadržao šljokice u nekoliko boja. Onda sam u njega dodala pink šljokice, pa je poprimio ovu rozu boju i dobio je još jednu boju šljokica.
Lak sa krupnim šljokicama našla sam u Švicarskoj ali ima ga kupiti i kod nas na Essence policama. Naziv laka je Circus Confetti. Sam naziv laka je inspirativan. Kao što vidite, već sam ga pola potrošila a to mi se dešava samo sa najdražim lakovima. U svojoj kolekciji oko 200 lakova rijetko stignem neki potrošiti.


 I na kraju možete sve ove slojeve prelakirati bezbojnim lakom jer šljokice, naročito ove krupne, katkad znaju biti hrapave.


Ovo su  neke starije slike, samo da vam pokažem kako izgleda bez crnog laka. 


I nakon ovog slatkog dizajna, uvijek je problem skinuti šljokice sa noktiju. Ali o tome ćemo kada bude vrijeme za skidanje laka pošto su ovakvi lakovi na noktu zaista dugotrajni.

2 komentara:

  1. Bas sam prosle sedmice nosila ovaj dizajn i uzivam u njemu- a bas me zanima kako skinuti ovaj tip laka jer sam se namucila

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit ce i to obecavam, cim bude vrijeme za skidanje. :)

      Izbriši