21. 05. 2012.

Efekat riblje krljušti

Ovo nije nikakav poseban nail dizajn, ali sam željela sa vama podijeliti. Ono što je posebno jeste lak koja stvara dojam riblje krljušti. Inače se zove scale effect nail polish. Postoji već duže vrijeme, ali kod nas se teško može naći. Ja sam ga slučajno pronašla na Essence policama ali pod nazivom Multi sparkling. Inače ovaj lak je providan sa šarenim česticama koje se presijavaju u nekoliko nijansi. Može se koristiti  u kombinaciji sa svim bojama. Ja sam odabrala ovaj tamno narandžasti lak koji već u sebi ima sitne šljokice koje se blago presijavaju.
Scale effect polish postoji u nekoliko različitih varijanti, sa žuto-zelenim česticama, sa žuto-narandžastim kao što je i ovaj moj, te sa plavo-zelenim česticama kojeg želim idućeg u svojoj kolekciji. :)
Dugo sam tragala za ovim lakom i drago mi je što sam ga konačno našla. Ostavlja glatku površinu nokta, što nije slučaj sa svim šljokičastim lakovima. Jednostavan, diskretan a opet drugačiji i neobičan.


Nema komentara:

Objavi komentar