19. 06. 2012.

Mat lakovi

Mat lak dobio je potpuno novo značenje. Nekada se  pod pojmom mat lak mislilo na lakove bez sedefa i škljokica. Međutim, to su lakovi sa visokim sjajem a mat lak je lak bez završnog sjaja iako može imati u sebi sedef. Kod nas postoji nekoliko brendova sa mat lakovima u raznim varijantama, sa sedefom ili bez. Ipak meni najdraža opcija i lak jeste Essence bezbojni mat lak. Tako da lakovi svih boja koje posjedujemo mogu postati mat. Posebno je intereantan ako se iskombinuje sa sjajnim lakovima. Nokat dobije satenski izgled. Potrebno je samo nakon što završimo sa lakiranjem i/ili crtanjem po noktu, prelakirati završni sloj mat lakom. A meni je posebno drag jer se jako brzo suši. 
Mat lak daje staroj, poznatoj boji laka sasvim novi izgled. Odlučila sam ga isprobati sa mojim najormaženijim lakom ikad, sa bijelim sedefastim lakom. Čak mi se u mat verziji dopao. 
Ovako to izgleda na mojim noktima prije i poslije stavljanja mat laka. 



A ovo su neki stariji dizajni u kojima sam također koristila mat lak. Na fotografiji se ne primijeti velika razlika, uživo je očiglednija.




Nema komentara:

Objavi komentar